Помилка у авіаквитку: що тепер буде?

До цікавих історій з наших буднів: ми помилялись під час купівель авіаквитків. І не одноразово. Головне - знати, що робити та діяти спокійно. А також вивчити допустимі помилки твоєї авіакомпанії та не панікувати. Розповідаємо про правила декількох з них.

МАУ. Наші авіалінії суворі: допустив помилку - плати сервісний збір у 50$. Різниця у ціні буває за зміну в написанні імені/прізвища, при зміні прізвища у зв'язку з одруженням. Важливо: виправити помилку можна тільки, якщо це заміна букв, а не імені чи прізвища у цілому. Переоформити ж квиток на іншого пасажира неможливо.

 

WIZZ AIR. Тут можна безкоштовно виправити помилку у імені чи прізвищі, але лише за умови, що їх не більше трьох. І не пізніше, ніж за 3 години до вильоту. Ми помилялись у них, ввівши зовсім не того пасажира, повністю заміна імені та прізвища нам обійшлась у 50 євро.

RYANAIR. А от ірландці не чіпляються до квитка, коли не більше трьох помилок в імені/прізвищі, якщо вони не міняють їх докорінно. Та й переплутані місцями ім'я/прізвище теж нічого страшного. Гірше, якщо: більше трьох помилок, невірні серія/номер паспорта/помилка у даті народження/термін дії паспорта. До речі, до 24 годин після купівлі квитка, авіакомпанія вносить зміни безкоштовно. Надалі - контактуйте їх напряму.

SKYUP. Тут до трьох помилок ставляться лояльно. Так само безкоштовно можна замінити помилку у даті народження, серію/номер паспорта, поміняти місцями ім'я/прізвище (ми перевіряли, точно безкоштовно). А от переоформити квиток на іншого пасажира заборонено.


TURKISH AIRLINES. Суперлояльна компанія до помилок. До трьох помилок все ок, те ж стосується і зміни місця імені/прізвища на квитку.

 

AIR FRANCE. Одна з кращих авіакомпаній, якими доводилось літати. Вони теж лояльні до трьох помилок у імені чи прізвищі, якщо вони не докорінно міняють їх. Також можна замінити помилку у даті народження чи серію паспорта. Найкраще для цього безпосередньо зв'язатись з кол-центром компанії.

KLM. Компанія-партнер Air France, з якою у нас багато перельотів. Тому у них теж до трьох помилок цілком допускається. Проте якщо ти летиш з ними до США, все ж потрібна точність у імена та прізвищі. KLM готова сама все виправити, як і кол-центр Air France. Головне - звернутись не пізніше, ніж за 24 години до початку реєстрації на рейс. 

 

PEGASUS. Вони теж допускають до трьох помилок, а також не прискіпуються до переплутаних місцями імені/прізвищі. А от повністю змінити ім'я чи прізвище неможливо.

Загалом, як бачимо, правило "до трьох помилок" працює майже у кожній авіакомпанії. Так само, як нічого страшного переплутати місцями ім'я та прізвище. За будь-яких помилок, найкраще пошвидше сконтактувати з твоїм перевізником та дізнатись усі деталі. Бажано, пошвидше. Тому, купив квиток? - Перевір ще раз дані!